Welcome Myspace Comments

Saturday, August 8, 2015

Jumpa Blog Balik.... dan...

Assalamualaikum...

Last posted on September 2013 and now, August 2015...
What a long time... tinggalkan blog ni kesepian tanpa tuan..

Got a lots of story that i left in my silent memories.. 
Yes, Silent mode actually..

2014 
Im married !
With this guy .....

Yes, He is my best friend, my boyfriend, my fiancee... and my husband !
He is my Syurga ! My Super Hero after my Abah !

Setelah Kahwin...

Baru aku tahu kehidupan berumah tangga nih macam mana, Tak yah citer banyak la.. 
Aku rasa, korang mesti tau kan ape benda yang nampak ketara bila lepas kahwin kan ??

1. BERAT AKU !? - 3 to 5 kilo je mendadak dek non !
2. MAKAN ? - hmmm HAHAHAHAHA
3. KERAJINAN ? - eXtra varganza !
4. INGIN TAHU ? - as a Stalker !!! Hahahaha.
5. SAFE ! - like...i'm hire a bodyguard ! 

DAH...Cukup la dulu... Malas nak story lebih ..sebab aku tau..korang semua pon lebih kurang aku jugak kan... ?

Okie.. Sampai Ketemu Lagi,

Bye !












No comments: