Friday, November 27, 2015

Tempat Kerja Punya Hal Lah !





Assalamualaikum...

Beradap sesama manusia, manners !
Tak faham langsung dengan mereka sekeliling aku nih,
Over semua nya..

Aku ?? memang tak peduli langsung pon !
kadang-kadang satu benda news pon aku tak ambik peduli,
Lantak lah depa ! nak bergusti ke apa..

Bingit !
Suara mereka-mereka nih kalau gaduh... Perghhh !
Hilang kosentrasi aku nak buat kerja !
Hadoii

Masing-masing nak defend diri,
Even benda tuh kadang-kadang salah nya pada mereka,


Apa ? Kenapa ? Lahh ?? Oh.. Entahlah ...  Sabar ye..
Hahahaha tu jelah reaction aku setiap kali..

Buat apa nak layan stress depa-depa ni..
Sebab, depa-depa ni tak pernah layan stress aku pon..kan ?
layan lagu lagi best !
Karoke dalam hati sorang-sorang.. lalalalalala~



oit layan kan je lah stress hampa masing-masing tuh..
okey ..bye !
kih kih kih kih kih


No comments: