Welcome Myspace Comments

Friday, November 20, 2015

preggy ..?

Assalamualaikum..

Straight to the point ea.. Meh sini nak share picture time preggy.. sebelum ni aku tak gemor sangat nak share..lepas bersalin..rasa nak share pulak, bukan ape...orang cakap rindu time preggy tu..hakhakhak !

Ni muka time preggy.. jerawat tumbuh subur sekali ye... kadang-kadang banyak pastu tiba-tiba hilang..macam chipsmore dah...


Haha..since aku preggy, kat opis aku selalu tersengguk sengguk..tengok la tu muka aku ngantuk tahap cipan tuh..



See..muka aku...kembang bermangkuk-mangkuk kan? Mendonat sangat !

Nah..aku tak banyak sangat gambar preggy,tapi aku share je lah yang hado okeyh ?


Ni perut time 7bulan...tak beso sangat..




Time nih 8 bulan..huhuhu


Tu je lah yang hado...cukup lah...nanti ada masa kita share story pasal my sunshine lili plak ok...

Ok cukup lah sharing for today. K bye dik non sekalian !




No comments: