Welcome Myspace Comments

Tuesday, July 3, 2012

Yang terkontang kanting ..

Hmmm.. 
Nak kata hati tak senang, macam senang
Nak kata hati gelisah, macam boleh je cover
Mungkin rasa macam speechless.. 


Arghh.. macam tak nak je semua nih berlaku
Senang ke "orang-orang" dengan diri yang terhina nih ?
Hati rasa macam tak sempurna
Tapi diri rasa macam "lets it be".. BIAR lah, pedulikan !
Boleh ke macam tuh ? kalau ikut tekak saya..boleh je..
Telan je lah walau pon pahit+payau yang teramat 


macam nih lah bila muka pahit +payau keluar.. tarra.. hasil nya ..

Ditinggal kan terkontang kanting,
Itu lebih kepada mengajar pada masa itu..
Tapi macam saya TER mati kutu..
Diri nih tiba-tiba macam "hang"
"So, lepas nih apa lagi ye" soalan macam bertalu-talu
Padahal, saya hanya pandang ke sana dan kesini
berangan melangit

Saya mungkin tak sedia masa tu,
Mungkin juga tak biasa

Biar lah masa tentu kan..
Lama-lama okie lah tuh..
kan ada pepatah melayu cakap, masuk kandang kambing mengembek,
masuk kandang harimau, mengaum .. :)

Saya sedang berusaha dan masih belajar.. 
Dan pantun untuk orang yang masih belajar macam saya nih:
Buah cempedak diluar pagar,
Ambik galah tolong jolok kan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjuk kan :)



No comments: