Welcome Myspace Comments

Friday, June 29, 2012

Alang kah ?

Alangkah bagus nya kalau family saya bersama saya sekarang :( !


Best ke jadi anak perantau ? maksud nya berhijrah ke sesuatu tempat untuk mencari ilmu atau mencari rezeki ..
OUFF.. ! Dari saya start bergelar student till now.. saya merantau ! Yes, now im working.. still jugak merantau..Ada orang lagi lama merantau, kisah lak kan ? Itu anda bukan saya. yang saya tahu saya  jauh dari family .. thousand miles ! Oh ada orang tak kisah , tapi sesekali.. jiwa kacau, and i need my family.. i need to talk.. i need to spend my time with them.. and i really need my mom !! UMI... ! 


Oh kalau sakit lagi-lagi bertambah EMO .. tak ada orang nak care ! Taking care like my umi.. :(  beli kan ubat macam abah selalu buat kan.. Untung lah, siapa-siapa sahaja yang sekarang ni tinggal dengan family.. ! untung lah ! Pakai, makan ada orang jaga kan.. tengok kan.. Untung lah.. Syukur lah.. Hari-hari dapat tengok muka mak dengan ayah.. 


Saya akur dengan masa, suasana, kerja sekarang.. Tak apa lah, its all about my destiny .. 

No comments: