Welcome Myspace Comments

Thursday, November 17, 2011

HARI CONVOCATION misz Syazza Izzaty !




Setelah sekian lama nya membengkak kan mata, menajam kan otak, memerah tenaga.. dan hasil nya saya oledi GRAD ! hahahah.. itu adalah satu kepuasan u know ?! Sesangat lah bahagia, bersyukur dengan hasil yang tak seberapa nih.. tapi PUAS lah ! okie.. disini saya serta kan gambar gembira saya dengan berbaju konvo+ topi konvo ala2 kiut nih and jambangan bunga-bunga yang di jadikan hadiah kemenangan saya !

ini lah orang yang banyak berjasa kepada saya..
yang paling saya sayang ! umi dan abah saya :) !





<------------ nih lah muka gembira saya :) !
Cukup gembira tak ? Tak an ?












nih gambar dengan si dia :) ..
tq sayang sb datang ceria kan hari-hari saya !



okie..
-In The End-
Terima Kasih coz sudi baca entry kali ini.. LOVE you <3

1 comment:

Syafiqah Aziera said...

congratez!! hehe da 4low. nti 4low kte blik kayh.